Therapie├źn

Leven is Bewegen!

De fysiotherapeut is deskundig op het gebied van bewegen. Hij behandelt patiënten die in het dagelijkse leven belemmerd worden bij het bewegen.

Snel op de fiets een boodschap halen. Soepel door het verkeer manoeuvreren. In huis even een plintje vervangen, ondanks uw astma. Fietsen, lopen, bukken, daar denkt u eigenlijk niet bij na. Tot het moment dat u last krijgt van een zeurende knie, pijn in uw rug of uw chronische ziekte… Herkenbaar?

Bijna drie miljoen mensen, jong en oud, vinden jaarlijks hun weg naar de fysiotherapeut en hebben één of meer van de genoemde klachten. Mocht u een klacht hebben dan vraagt u zich af hoe u snel weer alles kunt doen wat u voorheen deed. Of hoe u zo goed mogelijk blijft bewegen ondanks uw chronische ziekte.

Samen met u gaat Fysio FM aan het werk om u zo snel en zo goed mogelijk resultaat te laten behalen met uw herstel. Bij het opstellen van een behandelplan bekijken we samen met u naar uw wensen, uw lichamelijke situatie en uw mogelijkheden. Met behandelingen, adviezen en oefeningen zorg we ervoor dat u weer optimaal kunt bewegen en u uw dagelijkse activiteiten weer kunt uitvoeren.

De fysiotherapeut maakt het mogelijk dat iedereen binnen zijn eigen vermogen zo optimaal mogelijk kan bewegen. Want soepel bewegen is optimaal leven.

De laatste jaren gaat ook veel aandacht uit naar de preventieve gezondheidszorg. Ook daarvoor kunt u terecht bij Fysio FM.

Sinds 1 januari 2006 is de fysiotherapeut direct toegankelijk. U heeft geen verwijzing meer nodig van een (huis)arts.